Forum cs TeaM Strona Gwna cs TeaM
TeAm BeS KuReStWa! ReAL TeAm
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Pozdrawiam , trzymajcie się!!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum cs TeaM Strona Gwna -> PrzyWutaJ si
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 1:35, 09 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrawiam , trzymajcie się!!!!!

Sprobuje skomunikowac sie z Panem po Swietach, poczynajac od 27 grudnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
juz probowalismy pare razy, ale zawsze nalog wracal. No - ja dziś idę zdjęcia do paszportu Młodej robić, akt urodzenia wyciągnąć...
Po prostu wystraczy zwracac uwage na ceny i nie przeplacac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najbardziej wypadaja przy kapieli i podczas czesania!!!
najbardziej to sie boje pozegnania juz na lotnisku mam nadzieje ze nie bede ryczec
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczęłam ćwiczyć na siłowni, zaczęłam stosować różne środki poprawiające przemianę materii, ale bez rezultatów. [link widoczny dla zalogowanych] to dziwne co m iwyszlo PP gdybym tak jadla to bym tyla, a tyla zreszta - tak mniej wiecej jem i nie chudne wiec jest ok
Dalej już nic nie czułam, że wyciął mi to świństwo, kawałek paznokcia. ale poza tym NIE DLUBAC tam! dzieki za odpowiedzi, juz jestem zapisana do dr. 2 dymki sól ,pieprz do smaku Dlatego 85C może zmienić się w 70G - są na ten sam wymiar w biuście, tylko mają różne obwody. [link widoczny dla zalogowanych]
Zbyteczne pozostałości sa wydalane. Jutro przyjada po nas moji rodzice. Ale żeby być pięknym trzeba cierpieć.. I wszyscy mówią że chcą mieć takie włosy jak Ja.. DJ Misiek, wesela, imprezy firmowe, urodziny, Lubań, Zgorzelec, Bolesławiec, Szklarska Poręba, Karpacz, Jelenia Góra. A zdjecie zamieścić w necie to zaden problem. mamy slub konkordatowy blizna - keloid - przestała byc czerwona i wypukła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli moge Wam cos poradzic, to stawiajcie na znajomosc angielskiego ( a nwet polskiego - jak bylo w moim przypadku) i szukajcie zatrudnienia w firmach import-export.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wolę jeść w ukryciu niż przy ludziach. miało być oczywiscie 1,5 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Metoda leczenia zespołu cieśni kanału nadgarstka jest zależna od stopnia zaawansowania choroby, radykalne leczenie operayjne podejmowane jest w przypadku gdy objawy są dokuczliwe, nie ustepujące mimo leczenia zachowawczego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest cichy i stabilny . [link widoczny dla zalogowanych] ja wiem, czego chcę, dodatkowo potrafię to przekazać jasno i czytelnie fryzjerowi.
To trwało kilka dni. 2 lata temu wyjechalam do anglii. Mam dopiero 35 lat kusi mnie żeby sie zważyć. Polecam Autorskie Studio Fryzjerskie AKKK Anna Kochana ul.Garbarska 4 -stronawww.akkk.pl [link widoczny dla zalogowanych]
byłam na depilacji laserowej łydek i jestem bardzo zadowolona z efektów. hej ja chodzilam do anety na aleja pokoju o ktorej piszecie i jak sie dowiedzialam ze jej nie ma to sie załamałam :/ przeczytalam tu ze peacuje na piastowskkiej ale mieszkam w okolicy dabia to za daleko dla mnie by jezdzic wiec poszlam do innej fryzjerki w tym samym salonie i szczerzr powiedziawszy jestem jeszcze bardziej zadowolona LEGALNEGO TOWARU - kosmos totalny !!! Czy to prawda? Lecz fryzura cebulowa Nie wiem, w jakim celu mialabym kontaktowac sie z Panem Doktorem w wiadomej nam sprawie: Nie piszemy o bzdurach tylko o konkretnych rzeczach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z buraków, z marchwi i - przede wszystkim - z jabłek.
[link widoczny dla zalogowanych]
rozne odcienie pasemek blond + czarne ..gdzieniegdzie rudy sie znajdzie. po kilku eksperymaentach juz od kilku lat chodze na czysta w bramie jest maly salonik, a tam pani iwonka
ja zdecydowalam sie na kosmetyczke, sama moglabym sie pomalowac, ale to na pewno nie bedzie to samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam aplikację na androida.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skoro zalatwila ci to znajoma to chyba zna twoj poziom jezyka i na poczatku ci pomoze. [link widoczny dla zalogowanych] TOM HANKS
Trade na śląsku jest wiele ---jest główny i są oddziały??????????Więc morze się jednak mijamy na korytarzu,lub nawet rozmawiamy w biurze.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH???????????????????????????? ależ otrzwiście jestem z dolnego śląska chetnie popisze podaj wieknie jestem z Kamieńca Ząb........ Jezeli ktos jest wytrwaly i chce osiagnac sukces to ta praca jest dla niego! Ostatnio przerzuciłam się na owocowe herbatki (malinowa Saga jest pyszna!). Ja bym zaryzykowala i wziela te dwie globulki a jak nic ni epomoze, to do lekarza. [link widoczny dla zalogowanych]
Bo to jest jeszcze kwestia wzrostu, ile macie wzrostu? Namow mamę, niech poczyta, nabierze odwagi. Moja znajoma wyszła za szalenie przystojnego, młodszego o 6 albo 7 lat chłopaka. Bo to wszystko zalezy jak Ci ten zel wstrzykneli. Ale na szczęście są osoby, które potrafią podtrzymać na duchu Jednak do tej pory rana nie jest w 100% zagojona , gdyż czasami wyciskam z niej ropę . Póki co...to mam pełną dokumentację w kopercie bo to jest nr 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tez probuje ugryzc siebie na milion sposobow.Nie pomaga perspektywa utraty zdrowia czy strat w wygladzie cery,wlosow,zebow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- mówi Agnieszka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam - spróbuje umówić się do P.
Rajewski
http://www.deansplanet.com/nomakeup_christina _aguilera.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
żadnych bóli i nic z tych rzeczy ale to chyba zależy od stopnia zaawansowania i chyba od organizmu
od 4 dni boli mnie brzuch jak na okres, opisała bym to tak, że jeśli czasem zapomnę że nadchodzi @ to taki ból momentalnie mi o tym przypomina i już wiem, że następnego dnia będzie bardzo bolało, ale pobolewa mnie już kilka dni a okres dopiero 2.07 !!!

To tak nieladnie mowiac [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo się ciesze, że temat się ruszył i jest co czytać.
ale nawet moj turecki facet byl na wschodzie tylko 1, zeby odwiedzic brata w wojsku i czul sie tam nieswojo. cappucino, masz poczucie humoru: Ogórek a ja twardo nic. WIkama .. [link widoczny dla zalogowanych]
Mój doktorek powiedział, że pisze mi 125 bo torbielka nie jest duża... wierz w siebie. Tego lekarza bardzo polecam. He po francuski to ja ani w zab Mam skierowanie tam na leczenie uzupełniające bo mój rak naciekał torebkę tarczycy. niektóre kobiety mają po prostu taką budowę ciała, na chłopksi rozum jak miednica jest wąska, to gdzieś te wnętrzności muszą się podziać więc brzuch jest odstający, okrągły Dodam ze u mnie jest 13st.pochmurno i mży deszcz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja pracuje na zelach tej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum cs TeaM Strona Gwna -> PrzyWutaJ si Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin